تلویزیون

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست؟

یکی از موضوعات مهم در هنگام خرید لوازم خانگی، برند و کشور سازنده است. اگرچه اغلب ما با برندهای مطرح تولید کننده لوازم خانگی مانند سامسونگ، ال جی، سونی و … آشنا هستیم اما زمانی که وارد یک فروشگاه لوازم خانگی می شویم، با وجود تنوع زیاد برندها و مدل ها نمی توانیم به راحتی خرید خود را انجام دهیم. اغلب برندهای مطرح قیمت های بالاتری را نسبت به کمپانی های تازه ظهور دارند، به همین دلیل و با توجه به وضعیت فعلی بازار، خیلی ازافراد به سراغ برندهای جدید می روند.جی پلاس یکی از همین برندهای نو ظهور است که به تازگی وارد عرصه لوازم خانگی شده و از این رو سوالات زیادی را برای مشتریان به وجود آوره است! از این رو تصمیم گرفتیم که در ادامه به یکی از پر تکرارترین سوالات مشتریان یعنی تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست؟ بپردازیم. در صورتی که شما هم این سوال را دارید در ادامه با شوکت کالا همراه باشید!

تلویزیون جی پلاس

اغلب خريداران محصولات جی پلاس با این سوال رو به رو هستند، که آیا جی پلاس همان ال جی است؟در جواب این دسته از عزیزان باید بگوییم که، شرکت گلدیران تا سال 1398 نماینده ال جی در ایران بود و در حال حاضر مشغول توسعه برند جدید جی پلاس است. این شرکت شناخته شده با نتیجه تجربیات خود گام بلندی را در تولید محصولات ایرانی با کیفیت بالا، طراحی به روز و و قیمت مناسب برداشته است. بنابراین با اطمینان می توانیم بگوییم که این برند و محصولات آن کاملا  تولید داخلی هستند و قطعات آنها از کشور چین وارد می شوند.

تلویزیون جی پلاس یکی از پرطرفدارترین تلویزیون های داخلی با پنل با کیفیت و طراحی به روز است که قیمت مناسبی هم نسبت به دیگر همتایان خود در بازار ایران دارد.

چرا تلویزیون جی پلاس را انتخاب کنیم؟

افراد زیادی با وجود قیمت های مناسب محصولات ایرانی، رابطه خوبی با آن ها بر قرار نمی کنند. شاید در گذشته این موضوع قابل قبول بود اما اکنون برندهای مطرح ایرانی همچون جی پلاس به دلیل تجربه بالا در همکاری و مونتاژ محصولات خارجی، کیفیت بالایی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

در ابتدای تولید تلویزیون های جی پلاس، استقبال خوبی از آن ها نشد اما این به معنی کیفیت پایین این تلویزیون ها نبود؛ این برند در اسفند 97 اولین سری از تلویزیون های خود را وارد بازار کرد. پس از آن رفته رفته بر ویژگی های این تلویزیون ها افزود و امروز با تلویزیون هایی از برند جی پلاس رو به رو هستیم که کیفیت و ویژگی هایی در حد برندهای مطرح تولید کننده تلویزیون دارند و استقبال زیادی از آنها شده است.

چرا تلویزیون جی پلاس را انتخاب کنیم؟

 

قابلیت های تلویزیون های جی پلاس

حالا که در مورد برند جی پلاس و ساخت آن صحبت کردیم، بیایید نگاهی به ویژگی های فوق العاده تلویزیون های آن نیز بیاندازیم.تلویزیون هایی که جی پلاس تولید کرده، کیفیت صفحه نمایش بالایی دارند، کیفیت این صفحه نمایش ها با A+ نشان داده می شود. در تلویزیون های جی پلاس از سیستم عامل اندروید استفاده شده است و تکنولوژی جابجایی زمان را نیز نباید در این تلویزیون ها نادیده گرفت. با استفاده از تلویزیون های جی پلاس به راحتی می توانید تصاویر مورد نظرتان را انتقال دهید و از همه مهم تراین تلویزیون ها تکنولوژی دارند که به صورت خودکار نویز تصاویر را کاهش می دهند.

انتخاب با شماست

با توجه به پاسخ پرسش تان در مورد اینکه تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست و صحبت در مورد تمامی ویژگی های این تلویزیون، اکنون می توانید خیلی راحت تر در مورد خرید آن تصمیم گیری کنید.در زمان خرید یک تلویزیون، انتخاب شما می تواند بین برندهای مطرح و شناخته شدهای مانند سامسونگ، ال جی، سونی و برندهای ایرانی مانند جی پلاس و … باشد اما قبل از خرید سوالی از شما داریم؟

اگر برندی ایرانی کیفیت و ویژگی های مورد انتظار را با قیمتی بسیار پایین تر در اختیارتان قرار دهد، انتخاب شما کدام است؟ توصیه می کنیم قبل از آنکه بخواهید خرید خود را از روی احساسات و تعصبات خاص به برندهای مطرح نهایی کنید به هزینه و خدمات پس از فروش آن نیز فکر کنید؛ با این حساب شاید بتوانید خرید بهترو با صرفه تری داشته باشید.

در صورتی که تصمیم به خرید تلویزیون با کیفیت و به روز ایرانی دارید، پیشنهاد می کنیم پس از مطالعه مقاله “راهنمای جامع خرید تلویزیون” از مدل های مختلف تلویزیون جی پلاس در وب سایت شوکت کالا دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *