تلویزیون

تلویزیون دوو ساخت کجاست؟

تلویزیون دوو ساخت کجاست؟! این یکی از پر تکرارترین سوالاتی است که مشتریان در هنگام خرید می‌پرسند! آیا ساخت کره ‌است؟ کیفیت تلویزیون‌های کره‌ای را دارد؟ برای پاسخ به‌این سوالات و مروری بر عملکرد شرکت دوو در ادامه با شوکت کالا همراه باشید.

مبدا برند دوو کدام کشور است؟

شرکت دوو الکترونیک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان است که در سال ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ بنیان‌گذاری شد. مارک كره‌اي دوو از ٢ قسمت Dae به معناي عالي و Woo بنيان گذار اين شركت تشكيل شده‌است.

دوو بیش از 100 شعبه در سراسر جهان دارد و با حدود 3500 محصول مختلف در بیش از 130 کشور جهان فعالیت می‌کند.این برند نام آشنا انواع لوازم خانگی مثل ساند بار‌، تلویزیون ال ای دی‌، یخچال فریزر‌، لباسشویی‌، ماکروویو‌، اجاق گاز و …. را تولید می‌کند. در ایران هم این برند و محصولات آن مشهور و شناخته شده هستند!

محصولات دوو و قطعات آنها ساخت کدام کشورند؟

در پاسخ به‌ این پرسش که تلویزیون دوو ساخت کجاست؟ باید بگوییم با توجه به تحريم‌هايي كه وجود دارد‌، شرکت تولید کننده (شرکت انتخاب) با وارد كردن قطعات از كشور چين (تحت ليسانس شركت دوو كره) محصولات خود را در ايران مونتاژ و به توليد انبوه می‌رساند؛ بنابراین قطعات تلویزیون‌های دوو تحت لیسانس کره و ساخت کشور چین هستند.

یکی از محصولات محبوب و با کیفیت شرکت دوو‌، تلویزیون آن است که برحسب نياز مشتري با انواع كيفيت Full HD ‌، 4K ‌، Smart و 4K+Smart و در سایزهای مختلف تولید می‌شود. در ادامه بیشتر در مورد تلویزیون‌های این شرکت صحبت می‌کنیم.

پانل تلویزیون ال ای دی دوو ساخت کدام شرکت و کشور است؟

مهمترين نكته در تلويزيون ماژول يا پانل تلويزيون است كه بهترين نوع پانل ips است و انحصار شركت ال جی است‌، دوو با خريد حق امتياز استفاده از این پانل‌، اكثر تلويزيون‌های خود را به اين تكنولوژی تجهيز كرده‌است؛ پس پانل این تلویزیون‌ها، کره‌ای هستند.

این تکنولوژی‌، روش جدیدی برای افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید و همچنین سرعت پاسخگویی نمایشگر است که تدریجاً جایگزین TN شده و کیفیت LEDها را ارتقا داده‌است. حسن بزرگ اين پانل زاويه ديد گسترده و حساس نبودن آن به ضربه ‌است.

این برند تمامی محصولات خود را با تکنولوژی روز می‌سازد و نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار ایران‌، مزایایی دارند که عبارتست از:

  • ارائه کیفیت مناسب
  • قیمت‌های مقرون به صرفه‌تر
  • گارانتی و خدمات پس از فروش 2 ساله

در صورتی که تصمیم به خرید تلویزیون با کیفیت و به روز دارید‌، پیشنهاد می‌کنیم پس از مطالعه مقاله “راهنمای جامع خرید تلویزیون” برای خرید تلویزیون دوو‌، از مدل‌های مختلف آن در وب سایت شوکت کالا دیدن فرمایید.

4 دیدگاه در “تلویزیون دوو ساخت کجاست؟

  1. امین گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دوو ۴۳ اینچ خریدم اما هرکاری میکنم تمی تونم کنترلش رو با گوشی پیر کنم.انگار پنل تلوزیون واسه دوو نیست . و فقط یه مارک الکی دوو. چسبوندن رو بدنه .کمک کنید

    1. نیما تفنگ ساز گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      توصیه میکنم با خدمات پس از فروش این شرکت به شماره 1699 تماس و مشکل را در میان بگذارید تا در اسرع وقت تکنسین مربوطه مشکل را حل کند.

  2. حمید توحیدلو گفت:

    سلام خسته نباشید من میخواستم تلویزیون دوو ۵۵مدل اچ۷۰۰۰یاجی۷۰۰۰روبخرم اقساط میخرم این دومدل بیستر نداره لطفا راهنمایی کنین بروز هستن باجدترین نوعها برابرن ممنون

    1. نیما تفنگ ساز گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      مدلهایی که مدنظرتون هست موجود نیست پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر و شرایط فروش با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *