یخچال

مزایا و معایب یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید، بخریم یا نه؟

یخچال فریزرهای ساید بای ساید طرفداران زیادی دارند و از این رو یکی از پر فروش ترین و در عین حال جذاب ترین مدل های یخچال در بازار به شمار می روند. در صورتی که قصد خرید این مدل از یخچال فریزر را دارید، بد نیست که ابتدا اطلاعات کاملی از مزایا و معایب آن داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم که به صورت مفصل مزایا و معایب یخچال فریزر ساید بای ساید و برندهای برتر و مقرون به صرفه موجود در بازار را بررسی نماییم. با شوکت کالا همراه باشید تا به تمامی سوالاتتان در کمتر از 10 دقیقه پاسخ داده شود!

 

خرید یخچال فریزر

برای خرید یخچال فریزری مناسب و ایده آل ابتدا باید نیازها و میزان ظرفیت و ابعاد آن را مشخص کنید، سپس با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، اقدام به انتخاب برند و مدل نمایید. پیشنهاد می کنیم به منظور راحت کردن کار خود، تمامی ویژگی ها و امکانات یخچال فریزر را در مقاله “راهنمای خرید یخچال فریزر” مطالعه کنید. در صورتی که تصمیم به خرید یخچال فریزر ساید بای ساید گرفته اید و در مورد ظرفیت، مصرف انرژی و امکانات آن اطلاعی ندارید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

بررسی مزایا و معایب یخچال فریزر ساید بای ساید

طراحی زیبا و مدرن یخچال های ساید بای ساید باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کنند و فروش زیادی داشته باشند؛ اما آیا این مدل یخچال فریزر، کارایی و کیفیت لازم را هم دارند؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است نگاهی به دقیق و جزیی به مزایا و معایب یخچال فریزر ساید بای ساید بیندازیم.

مزایای یخچال ساید بای ساید

چرا ساید بای ساید؟ این مدل یخچال علاوه بر جذابیت خاصی که به فضای آشپزخانه می بخشد، در مقایسه با مدل های قدیمی تر دسترسی راحت تری را نیز فراهم کرده است. ساید بای ساید همچنین قابلیت ها و کاربردهای زیادی ارائه کرده که از جمله آنها می توان به یخساز، آب سرد کن و سیستم بدون برفک اشاره کرد؛ در کنار این موارد، باید به مصرف بهینه انرژی و تنوع در ابعاد مختلف نیز اشاره کرد. در ادامه به مزایا این مدل یخچال ها به صورت کامل و موردی پرداخته شده است:

 

 

مزایای یخچال های ساید بای ساید

 

فضای داخلی یخچال

یخچال های ساید بای ساید فضای مناسب و کافی برای نگهداری از بطری، انواع ظرف، میوه و سبزیجات دارند. این یخچال ها همچنین دارای طبقه بندی قابل قبولی جهت جاسازی انواع مواد غذایی می باشند و در برخی از انواع مدل ها قابلیت تنظیم ارتفاع نیز وجود دارد. لازم به ذکر است هر چه قدر عرض ساید بای ساید بیشتر باشد، نگهداری ظروف بزرگ در آن راحت تر می شود.

تنوع بالا

یخچال های ساید بای ساید در طرح ها، رنگ ها و حتی مدل های مختلفی ساخته می شوند، از این رو قدرت انتخاب بالایی به مشتریان خود می دهند. پیشنهاد می کنیم، در هنگام خرید طرح و رنگی را انتخاب کنید که با فضای اطراف تناسب بیشتری داشته باشد.

مصرف انرژی

یخچال فریزرها از جمله بزرگ ترین مصرف کننده گان انرژی برق در خانه به شمار می روند، به همین دلیل انتخاب یخچالی با میزان انرژی مصرفی پایین تر اهمیت زیادی دارد. لازم به ذکر است در هنگام خرید یخچال باید به برچسب انرژی آن دقت کنید تا محصول مورد نظر کارایی مطلوبی داشته باشد.

یخچال های ساید بای ساید دارای آب سردکن و یخساز، مصرف انرژی بیشتری نسبت به سایر مدل های ساید بای ساید دارند. برای مصرف بهینه تر انرژی پیشنهاد می شود که از دو موتور بودن ساید بای ساید اطمینان حاصل کنید (یک موتور فشار زیادی را متحمل می شود و انرژی بیشتری مصرف می کند).

امکانات جانبی

یکی از امکانات جانبی یخچال های ساید بای ساید همچون یخ ساز، آب سردکن، صفحه نمایش دیجیتال، قفل کودک، تنظیم و کنترل دما و سیستم اتوماتیک ذوب برف نیز از جمله مزایای دیگر یخچال های ساید بای ساید به شمار می روند که کارایی آنها را بیشتر می کنند.

 

معایب یخچال های ساید بای ساید

هر چند که یخچال های ساید بای ساید انتخاب شایسته ای برای بیشتر خانواده ها به شمار می روند، اما این مدل نیز دارای معایبی هستند که در ادامه به آنها اشاره شده است:

 

معایب یخچال ساید بای ساید

 

حمل و نقل سخت

یکی از معایب عمده یخچال های ساید باید ساید جابه جایی آنها است؛ چرا که به دلیل چسبیده بودن یخچال و فریزر، وزن زیادی دارند  و همین امر باعث شده کار را برای حمل و نقل سخت تر کنند. در صورتی که جابه جایی زیادی دارید، پیشنهاد می کنیم از این مدل یخچال ها خریداری نکنید.

نصب و راه اندازی

یخچال های ساید بای ساید معمولا وزن زیادی دارند؛ از این رو برای راه اندازی بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. لازم به ذکر است در صورتی که یخچال دارای ویژگی یخ ساز و تصفیه آب باشد؛ نیاز به یک لوله کشی آب اختصاصی دارد و از این رو بهتر است از نمایندگی کمک گرفته شود.علاوه بر نصب و راه اندازی، هزینه تعمیرات مدل های ساید بای ساید نسبت به دیگر مدل ها نیز گران تر است.

هزینه خرید

در صورتی که در هنگام خرید یخچال، هزینه اهمیت زیادی نداشته باشد، پیشنهاد می کنیم که ابتدا از انواع مدل های ساید بای ساید موجود در بازار دیدن فرمایید. هزینه پرداختی جهت خرید یخچال های ساید بای ساید نسبت به انواع نمونه های معمولی و دو قلو، بیشتر است؛ پس اگر هزینه زیادی برای خرید ندارید،توصیه می شود مدل های دیگر یخچال فریزر را انتخاب نمایید.

فضای کم فریزر

یکی دیگر از مشکلات یخچال فریزرهای ساید بای ساید، فضای کم در قسمت فریزر است. در صورتی که نیاز به فضای بیشتری برای فریز کردن مواد غذایی دارید، پیشنهاد می کنیم از مدل های دیگر یخچال فریزر در بازار همچون دوقلو دیدن فرمایید.

یخچال فریزر ساید بای ساید موجود در بازار

با توجه به افزایش قیمت های اخیر، یخچال فریزرهای ساید بای ساید خارجی موجود در بازار گران تر شده و خرید این مدل ها برای همه مشتریان امکان پذیر نیست. به همین منظور در این مقاله دو برند دوو و جی پلاس را برای خرید پیشنهاد می کنیم که در کنار کیفیت و کارایی قابل قبول، هزینه پرداختی مقرون به صرفه تری هم دارند. برای خرید انواع مدل های یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس و یخچال فریزر ساید بای ساید دوو نیازی به حضور فیزیکی در بازار نیست، از طریق وب سایت شوکت کالا قادر به دریافت مشاوره رایگان و خرید غیر حضوری با گارنتی اصل و کیفیت معتبر خواهید بود.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد انواع مزایا و معایب یخچال فریزر ساید بای ساید صحبت کردیم و برترین برندهای قرون به صرفه و با کیفیت موجود در بازار را معرفی نمودیم. در صورتی که به طراحی و زیبایی یخچال و تکنولوژی به روز آن اهمیت زیادی می دهید پیشنهاد می کنیم که یخچال هایساید بای ساید را انتخاب و خریداری کنید. هر چند که باید به هزینه خرید نیز توجه داشته باشید!

در آخر پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید یخچال فریزر حتما به مواردی همچون تعداد افراد خانواده، فضای موجود برای قرار دادن یخچال و هزینه پرداختی توجه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *