تلویزیون

خرید تلویزیون با دستگاه پخش استریم جداگانه یا تلویزیون هوشمند؟!

 

آیا می توان تلویزیون های غیر هوشمند را به تلویزیون های هوشمند تبدیل کرد؟! در بازار تعداد زیادی دانگل پلاگین و استیک استریم موجود است که به شما امکان تماشای فیلم ها و سریال های مورد علاقه تان را از هر شبکه و دستگاهی می دهد؛ اما با عرضه تلویزیون های هوشمند دیگرنیازی به دستگاه و برنامه های خاص برای پخش و تماشای فیلم ها و سریال ها نیست. با این حساب کدام یک بهتر است، دستگاه پخش استریم جداگانه یا تلویزیون های هوشمند با برنامه های داخلی؟ با شوکت کالا همراه باشید…

 

دستگاه پخش استریم جداگانه یا تلویزیون هوشمند

دستگاه پخش استریم جداگانه یا تلویزیون هوشمند ؟! اگر قصد خرید تلویزیون دارید، حتما با این چالش برخورد کرده اید. قطعا تلویزیون های غیر هوشمند، قیمت پایین تری نسبت به تلویزیون های هوشمند دارند، با این تفاوت که امکانات زیادی در آنها برای نمایش برنامه های خاص تعبیه نشده! حال باید کدام یک را انتخاب کرد؟

 

مزایای برنامه های تعبیه شده در تلویزیون های هوشمند چیست؟

تلویزیون های هوشمند هر برنامه ای که کاربر به آن نیاز داشته باشد را در اختیار او قرار می دهد؛ این نوع از تلویزیون ها با استفاده از برنامه های داخلی تعبیه شده و دسترسی به اینترنت به راحتی قادر به پخش و نمایش محتواهای مورد نیاز کاربران می باشند. در یک تلویزیون هوشمند، همه برنامه های معمول مانند YouTube ، ITV HUB ، BBC iPlayer، Amazon Prime و  Netflix قابل دسترسی است.

یک مثال خوب از تلویزیون های هوشمند، تماشای فیلم های YouTube در تلویزیون است. دیگر نیازی به دستگاه جداگانه ای برای اتصال به موبایل و لپ تاپ خود جهت تماشای محتوای مورد نظر، ندارید. به راحتی می توانید گوشی همراه یا لپ تاپ خود از راه دور به تلویزیون متصل کنید.

نصب و راه اندازی راحت

تلویزیون های هوشمند نیازی به نصب سخت افزار و برنامه های دیگری ندارند و از این رو به راحتی قابل راه اندازی و استفاده هستند. برای استفاده از امکانات این نوع از تلویزیون ها تنها کافی است تلویزیون را به برق وصل کرده و سپس به اینترنت متصل کنید. از این رو شما به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه ای اضافی برای خرید دستگاه، به تمامی برنامه و سریال های مورد علاقه خود دسترسی خواهید داشت.

بروزرسانی برنامه ها

هیچ فرقی ندارد، چه برندی از تلویزیون های هوشمند را انتخاب می کنید، سامسونگ، ال جی، جی پلاس و… برنامه ها به طور مرتب به روز رسانی میشوند و شما قادر به استفاده از آخرین نسخه به روز شده از برنامه ها می باشید. این ویژگی متناسب با دستگاه استریم و قدمت آن صدق نمی کند.

مزایای استفاده از دستگاه استریم پلاگین

در حالی که استفاده راحت و بدون دغدغه از برنامه های داخلی تعبیه شده در تلویزیون گزینه مطلوب تری برای اکثر ما به حساب می آید، اما مطمئناً استفاده از یک دستگاه پلاگین هم مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. دستگاه های استریم در هر شکل و اندازه ای، از set-top boxes گرفته تا دانگل های پلاگین کوچک، ارائه می شوند.

با استفاده از این دستگاه ها دیگر نیازی به خرید تلویزیون های هوشمند با قیمتی بالاتر نیست، شما به راحتی می توانید تلویزیون غیر هوشمند خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید.اگر تلویزیون قدیمی تری دارید که قابلیت اتصال بهWi-Fiرا ندارد و از ویژگی های هوشمندی برخوردار نیست، می توانید با خرید یک دستگاه پخش استریم جداگانه، از این قابلیت برخوردار شوید.

 

نکته قابل توجه در مورد دستگاه های پخش استریم مانند Chromecasts، Fire TV و Roku stick این است که به راحتی می توان آنها را از برق جدا کرد و با خود برد. اگر می خواهید فیلمی را در خانه یکی از دوستانتان تماشا کنید یا به تعطیلات بروید و بچه ها را با کارتون های مورد علاقه شان در YouTube سرگرم کنید، قطعا این نوع از دستگاه ها مفید خواهند بود (البته لازم به ذکر است که باید بتوانید دستگاه خود را به Wi-Fi وصل کنید).

پیشنهاد میکنیم برای خرید انواع تلویزیون دوو و تلویزیون جی پلاس از سایت شوکت کالا دیدن فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *